[ tagged by nnaxx ]

Monday, December 21, 2009

assalamualaikum

1. Bekas kekasih saya adalah:
Memories sy..hahha!!(jwpan cover) [ hamek jwpn nna sajo :p ]

2. Saya sedang mendengar:
Falling Slowly by Kris Allen ..

3. Mungkin saya patut:
Pegi joden .. awkkk :(

4. Saya suka:
Sayang rindu sangat umar mukhtar :)

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Takkan menipu sy .. Cz i tolerate w NO lies nor secrets :)

6. Saya tak paham:
Nape owg thai takpaam sy .. serious !

7. Saya kehilangan:
Beliaw :(

8. Ramai yang berkata:
Sy sgt childish . So wut ? Kau bzbody ade aku kecoh ? [ kan da marah ]

9. Makna nama saya:
Iszaura probably bermaksud "memilih" but its actualy gabongan nama makbabah sy :)

10. Cinta itu adalah:
Best :)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Kecik ati dgn sy .. sorryyyyy :(

12. Saya akan cuba:
Utk mjadi lebey baek agar beliaw tidak kecik ati lagi dahh :(

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Forever..hahah!!btol ape?? [ betol nna :p ]

14. Telefon bimbit saya:
Rosak :( Nak fon baru plsssss :(

15. Bila saya terjaga dari tidur:
Sy ...

16. Saya paling meluat apabila:
Ditipu . Serious meluat . Kau tgkla nati ea .. Nahas !

17. Pesta/Parti adalah:
Ada pasta ?

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Kucing hutan kat zoo di Al-Ain , UAE .. Mate bulat ! Nak yeeeeee :(

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Tah..blom jmpe y sgt menarik..any idea?? [ 16-26 kan nna ? ahakz ! ]

20. Hari ini:
Sy sangat lemah

21. Malam ini saya akan:
Menunggu sampai beliaw ok ..

22. Esok pula saya akan:
Pastikan beliaw tidak akan kecik ati lagi dah ..

23. Saya betul-betul ingin:
Jupe umar sy :(

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini:
Taktengok T_T

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Pusat permaenan :>

26. Makanan Barat atau Jepun :
Shawarmaaaaaa :(

27. Bilik yang terang atau gelap:
Gelap=tdo TERANG=taktdo .. Kalaw pas kawen nak 'dim' .. Fuyo romantiknyeee :p

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
to echah : best kan dia ?

30.Siapa yang anda mahu Tag?
Nak tag nna balek boleh tak ? ahakz
adek adek sy ~~~



2 comments:

en_me said...

romantikknyerrr.. ammvoiii

.0hbintang!. said...

amvoiiii en_me y takdikenali .. ape y romantiknye ? haha