[ duludulu :) ]

Friday, April 2, 2010

assalamualaikum

mode : puisi puitis T_T

duludulukan ..
kite geng ..
awak kakak , awak abang ,
dan saya adek .
engat tak ?

duludulukan ..
kite selalu lepak samesame
takhirawkan org kirikanan
kite buat hal kite je
ceritacerita gelakgelak ketaweketawe
org kirikanan usha
kite pon kononkonon stop gelak 'taksopan'
pastu tetibe tesembo gelak balek
HAHAHAHAHAHA

duludulukan ..
mase mulemule 'dia' lahirkan hasrat hati kat saya
awak org pertame saya kasitaw ..
sbb saya segan nak story dekat mak
patu awak cakap " hatihati "
saya balas " insyaAllah :DD "


duludulukan ..
saya selalu mintak pendapat dari awak ..
sbb saya sangat pandang tinggi kat awak
sampaikan kadangkadang mende tahpape pon saya tanye
awak rilex jek jawab
awak sangat abangkakak dan saya sangat adek

duludulukan ..
setiap minggu kite jumpe ..
lepak samesame sampai kadangkadang taktido
haha gile
semua gelakgelak senang hati

duludulukan ..
saya selalu merengekrengek kat awak nak g iceskating
tapi awak buat taktaw jek
sbb awak kejeeee ..
saya kononkonon merajok
awak gelak takengat dunia tengok saya
adeke patot ?

duludulukan ..
awak selalu nasehatkan saya
pasal itu ini .
yelaaa umor saje da 20+
tapi perangai macam budak tadika
" cane nak kawen "
:P

duludulukan ..
bile org kirikanan buat cakap apeape kat kite
kite bersatupadu . nasehat menasehati
kite taklemah !
kite ade satu same laen . takperlukan dorg !
so walawpon rase nak nangeh , saya gelak
sbb ade org sayang sayaaa :DD

duludulukan ..
awakawak semua sangatsangat abangkakak saya
saya penah cakap dekat 'dia'
" kalaw kenduri kite dowg takde , saya TAKNAK kawen [-( "
'dia' just gelak . " yelahhh kite ajakla dorg sekali nanti .. k ? "
saya puas hati . kenduri saya akan complete dengan adenye awakawak semua
sbb saya sangat sayangkan awakawak semua .
sungguh ! taktipu ! lahir dari hati kecik saya ni

duludulukan ..
awak nangesnanges bile taw saya nak pindah ..
sbb nanti takde sape dah nak kawan awak ..
awak taksuke kawan dengan dowg ..
sbb tu awak selalu geng dengan saya walawpon dowg cakap awak budakbudak
" janji kite takmengumpat kan ? hahahah "







tapi sekarang ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


saya tersenyum dengan pedih dari jaoh
terima kasih abangkakak ..
kerana mengajar saya erti hidup
:)
tapi saya takrase saya adek awakawak lagi ..
mungkin takpernah jadi .. saya saje syoksendiri
takpe .. saya ok je :DD








byep !! :DDD


No comments: