[ eh - haha ]

Thursday, October 7, 2010

bismillahirrahmanirrahim ..

Babai iszaura , hai eh-haha . HAHA


http://eh-haha.blogspot.com/

ucap selamat jua pada hero baru saya , Adam El-Farees bin Ahmad Fadzli



so inilah dia adam . ini real dia lah .. dalam hati maseh ada banyak taman bunga , taman burung , taman rama rama dan taman permaenan lagi .. dia taklah sebrutal yang korang sangka kan walawpon dia dah tumbok ramai orang . serious , dia ni bakal lelaki idaman sedunia . takcaye ? takpe . takyah caye . tunggu 15 tahun dari sekarang lepas dia da betol betol akil baligh dan mempunyai suara mantap semantap justin biebier memang nama sebenar kot . HAHA gile ?

dah dah . dia ini bonzer saya k ? kahkah . pastu my other bonzer . ehems ! dia hensem . dia sweet . dia unique . dia baek . dia comel . dia dia dia . dia i punye taw .. hehe . jangan dekat ye ? siapa dekat , siap . gua makan orang taw . cicah air asam sekali . betol betol ho liaw !



aaa . inilah kali pertama kami bertentang mataa ~ chewahh . taklah . tipu jek . haha . ini .. ini .. ini .. emm .. inii .. eheh takde apelah ! hihi . fine . jangan buat perangai mintak penyepak tangankaki pls . haha . inilah gambar first us both togetherrrrr :D satu lagi . first time dating . auwww .. tekalah siapa orang ketiga kamii .. effa ~ dia lah setan di hari ituh . HAHA . nampak tak ? dia sweet . lelaki idaman semalaya okehh [ tapi now dia sudah berpunya . harap maklum . siapa kebas aku libas ] . he was in jordan . but he flew all the way from jordan to uae to meet my parents . and me auwww i love youh bebeh !

ok . maka , inilah dia bukti kitorang . Cintaku Tertinggal Di Abu Dhabi .

" saya takbawak hadiah utk awk .. tapi saya bawak diri saya .. awak suke tak ? "
mahuuu tidak ? i
♥ you my dear busuk ! oh btw , congrates sayangs . sile kerja baek baek ye .

maka entry ini patot tukar tajok . eh - ahnaf ? HAHA babai

m u c h L ♥ v e .

4 comments:

AntiBibok said...

yeay... sy suda komeng~~~

.0hbintang!. said...

itu saje ? tembak nak ? haha

Anonymous said...

sukeee~ sape la tukang potograper tu kan?

.0hbintang!. said...

ehh sygg .. haha sorry termissed komen rina .. ehems . si photographer itu adelah adek .. hee :D