[ Yang terbaek telah pon diberikan . Semoga makcik tenang di sisiNya . Al-Fatihah ]

Monday, March 21, 2011

Assalamualaikum wbt..
Innalillahi wainnailaihi rojiun
Daripada Allah kita datang , kepada Allah kita kembali.

Lumrah kehidupan . setiap satu ciptaan Dia pasti ada pasangannya . kiri pasangannya kanan . malam pasangannya siang . dan hidup pasangannya mati .

Jumaat lepas , 18 March 2011 bersamaan 13 Rabi'ul Akhir 1432H , tepat jam 1140 pagi waktu Malaysia , bakal ibu mertua saya telah selamat menghembuskan nafasnya yang terakhir di Hospital Tuanku Jaafar, Seremban .

Sudah tertulis di Luh Mahfuz makcik pergi sebelum sempat saya menjadi ahli keluarga . namun saya pasti ada hikmah disebalik semua ini .

sebenarnya terlalu banyak cerita yang nak dikongsikan tapi buat masa ini waktu adalah sangat limited . saya cuma berharap setiap pembaca entry ini sudi sedekahkan Al-Fatihah dan mendoakan bakal ibu mertua saya . terima kasih .

to my dearest fiance nd my only lil SIL , i dun think i need to tell you guys to be strong . ur all strong enuf already . just wanna let you know that im here for you . :)

Semoga Allah memberikan kekuatan kepada pakcik dan keluarga . dan semoga makcik tenang di sana . jumpa lagi nanti ye mak .. :)


Al-Fatihah

1 comment:

Nini Hartini said...

Al-Fatihah...
Semoga arwah tenang disana dan tergolong di kalangan org beriman....