..buat aku menangis..

Thursday, October 16, 2008

~aDdaM~
ÃdDam...
bergenang air mata ku...
melihat engkau yg nak pegi sane...
kudusnya kasih yg engkau hamparkan...
bagaikan la0t yg xbertepian...
biarpun kepahitan telah engkau bagikan...
tak pula ku merasa jemu...
membuli dan menyangi kakaQ mu(aku)....
dari kecil hingga sekarang....
hidup mu penuh kegembiraan...
biar pun slalu membuli aku....
sampai ku xtau nak ckp ape...
sem0ga tuhan memberkati jalan yg kau pileh...
ÃdDam kau ampuni lah d0sa ku...
andainya aku menghiris hati mu...
jaga lah diri mu sebaiknya...
kerana mak dan babah akan gembira...
tabahnya melayani kejahatan kakaQ mu...
mengajar aku erti kemarahan...
kau bagaikan api dikala aku happy....
membarakan hati ku yg xmrh....
kasihani lah tuhan....
ÃdDam yg telah di lahirkn di dunia...
engkau bagai kan b0dyguard aku dan adeQ ku chayunk...
kisah silam ku bersama kam0...
hanyalah harta yg ku ada dari mu....:((

ikhlas di buat...
dari ati yg xberape rela...
unt0k merela kan adeQ yg tersayang pg berlaja...:((
always g0nna ♥ ya!!!
♥ya with all my heart...
even that we always fight...
u still my bel0ved br0!!!
FR0M:~
EFFA'ATIKAH BINTI MUHAMAD ISA
T0:~
MUHAMAD ADDAM BIN MUHAMAD ISA

2 comments:

. uffa . said...

Woiii !!
Kuceyy la akk !!
Mende da lame dowh..
Paal kat page akk lak ?
Sengal saje ..><

Nurul Aien said...

addam da bc ke bnda ni? hehe