Whass up!!!

Saturday, October 11, 2008

Bibok,

jangan sedih, perpisahan tu akan terjadi, kalau tak hari ni, esok. Bibok, aku tahu, kau mengangap semua lelaki macam aku, baik, ensem, kacak, berbudi bahasa, setia, sweet, romantik dan tulus ikhlas terhadap cinta. Namun harus kau tau, insan seperti aku, sangat limited. Kalau takda kat Brickfields, ada kat Balakong.

Sengal,

aku tataw nak cakap ape ni taw.tp aku dah pegi kat brickfields n balak0ng.same aje!k0 tipu erk?

Bibok,

sekali lagi aku bagitau, lelaki semua bukan hatinya sama, bukan semua lelaki masuk syurga macam aku, bukan semua lelaki terpuji macam aku , bukan semua lelaki beragama macam aku dan virgin macam aku.

Bibok,

kau kena tau, kau perempuan baik, dan kau mesti kena tau, kau harus terima lelaki baik macam aku, walau aku tau kau takan pilih aku, tapi aku harap kau cari macam aku.

Bibok,

aku ada adik, usia dia tiga bulan, dan pastinya aku rasa dia still single. Perangai dia macam aku juga bibok, serupa dan serasi. Kalau kau nak, aku bookan.

Bibok,

jangan risau, kau duduk UAE, banyak jejaka kacak, tapi ingat bibok, jangan percaya dorang seperti mana kau percaya aku. Pak Arab, ehem ehem sket.

Bibok,

senyum sket. Jangan sedih sebab perpisahan. Kuat bibok, jadikan aku lelaki idaman kau, dan aku tau kau bahagia. Ops... Seperti mana orang lain. haha

No comments: