..Salam aidilfitri dari bibin..

Saturday, September 19, 2009







Assalamualaikum

Ramadhan pergi,
Syawal menjelma;
Ku susun jemari,
Ampun & maaf harap diterima.


Okay !
Serious aku tataw how in the world I became a sastera person .. Tho kesasteraan aku agak kelabot .. Tak caye g nengok FB saya ! & twitter ( kite pon ade twitter jua taw ;) FB jua ! Bestkan ? :p ) !! Seriousssss !! Rase macam " isk ! Akukah ?? " lols . Oh well .. Sastera sastera aku maseh boleh masyuk kot .. Kot la kannn .. Haha ( Sukatilah nak menang pon :p )

Esok rayekan ? Dah sebulan hidup kite semua ditemani dan diselimuti bulan mulia , bulan kite , bulan Ramadhan .. Ehems ;) Diharap agar setiap antara kite dapat merasai nikmat Ramadhan ini .. InsyaAllah ..

Bagi sy , Ramadhan kali ini sangat mengajar sy erti ketabahan .. Ujian dan dugaan datang bersilih ganti .. Belom sempat menarek nafas kesabaran , ujian laen datang menduga .. Hamper terjatuh tergolek dek ujian2 itu .. Tapi Dia hantar kekuatan pada hambaNya ini .. Chayok bebeh !! Mende2 tah bebel ni ! Haha

Howyeh howyeh .. Disaat ini sy , intan iszaura bt muhamad isa , menyusun kemas jari jemari sy yg tak lame lagi akan berkilaw ( aik ! ape neh ? :p ) ingen memohon berjuta kemaafan pada semua yg sy kenal .. Jua yg tidak .. Ala betol ape .. Bukan semua yg bace blog ni owg kenalkan ? Haa .. Mesti ade punye yg tak puas ati rase nak tendang jek budak sekor ni .. Ayat sampan ! Haha .. Sorry beb ! Kekadang tu memang sajeee jek nak wat gitu .. Wee ~~ :DD Okay okay .. Sy mintak maaf ikhlas ni .. Dari naluri kecil di sudut hati ini ( kan da kate ayat mcm chewah kan !! :p ) .. Pada semua yg sy kenali , hanya kemaafan yg mampu sy pinta andainya pernah melukai hati kalian .. Mintak dihalalkan makan , minum & ilmu yg pernah dicurahkan pada sy jua keluarga sy ( Pada keluarga okay .. Bukan sy & suami .. Itu satttt jek lagi .. Kiki .. ) ..

Pd pacek gajah comot , sy mintak maaf jua :DD Manyak kerek2 ni .. Hee :D Tapi tapekan ? Anda okay kan ? 0-0 eh ? Tawtaw !! :)

Pd azlin ilman , babe !! Mintak maaf kerek ngan kau jua !! Rindu kau !! :(

Pd ain miftah , wey .. aku tade kedit .. Sorry babe !! Manyak salah aku kat kau .. Tapi kau g manyak salah ngan aku .. Kite kawtim .. Kire nil la k ? Ahakz !! ( ee sape tah gelak cani .. Gajah beno ! Kiki )

Pd Kiren , ehems .. Akk doakn plan ujong taon ini bjalan lancar .. Amin .. Maaf atas segala dush akk n fmly ek ? Kalaw kitowg dapat pegi bintang , kitowg nak bawak kiren pegi bintang .. Boleh .. Kitowg boleh bawak kiren pegi bintang :)

Pd semua cuz aku , sorry babe takdapat raye same agik .. Taon depan iAllah k ?

Lagi ?

Harap kemaafan yg si hina ini dapat diterima ..

Selamat Hari Raya Aidilfitri ..

Eid Mubarak

:)

1 comment:

azlin ilman said...

beb.bru arini ak bukk blog ko.
ak pon mahu mhon maaf juge ye.
maaf lahir batin.

:)