[ babah dodoi ]

Monday, August 16, 2010

bagi yang tidak ade kesempatan masa bermanje dengan babah sniri baek dulu ataw sekarang , ada kemungkinan besar korang taksuke dengan entry kali ni . korang mungken nak skip ke entry laen yg ade test kat bawah nun . harap maaf kotkot ade yg tertouching eh .

duludulu mase korang kecikkecik ade tak babah korang tidokan korang ? dodoi2 . nyanyikan lagu .. usap2 rambot sampai korang terlelap .. ade dops ? sampai umor bape eh gitu ? aku 10 kot :P

tadi ade kawan fesbuk post video yg ntah mane dia dapat . usha2 kat youtube takde pule . haish . eniwes . nehla vid nye

so kembali pada story gua . ehems . hehe . korang engat tak engat tak ? kalaw makmak dodoi , sama ada dodoi dengan selawat takpon lagulagu hit masa kini . kankan ? jarang sekali aku dengar makmak dodoi dengan lagu sniri cipta punyaa .. sbb aku pon takcipte lagu dodoi sniri gak . susume ciplak org :P mungken sbb itu lebey ramai composer lelaki dari pompuan .

BUT .

babah tak . i mean my babah la ye . kalaw babah dodoi , ade lagu tersendiri okehh .. liriknye mmg simple gile ah . dok ulang hat tuuuu ja . but dgn lenggok suara yg nyaman , n dgn rambot yg dibelaibelai .. kau takngantok pon boleh ngantok hokehh .. haha . adeh . tetbe rindu mase kecikkecik dulu ..

kalaw nak tido tu kene salam ciom makbabah dulu .. kire penutup hari la kan . ntah nape now takbuat dah . takpe . malam ni start balek !! igeee ~~~ haha . so kekadang bile babah free , babahla tidokan kitorg . kalaw mase aku demam pon , mmg perkara wajeb [ seingat aku la kan ] aku bareng atas ribe babah sampai tertido . ehems :D ade sekali tu engat lagi . kat umah ibu tgh tgk tv ramai2 . aku demam . bareng kat bbh . bbh tgk tv sambel gelakgelak sampai gegar2 badan neh . tp aku rilexx jek bareng g . lgsg takde rase nak bangon . padahal pale punye la saket time tu . haha . sbb mmg standard adekberadek melaenkan echah , kalaw demam sangat dimanjakan bbh . wah ! dah lari topik . kembali ke topik asal . hehe

so itulah . agak2 ade ke orang laen yg bbhnye dodoi dgn lagu compose sniri ek ?

tidurlah tidur ... tidur tidur .. tidurlah sayangg ..
lirik lagu dodoi bbh ♥ simple yet meaningful and sweet :)

test dari entry sebelomnye maseh belom dapat pemenang . korang taknak 10hengget topup free eh ? aku dah siap naekkan adiah lg . kalaw tak kekal 5hengget . ciss


m u c h L ♥ v e .

No comments: