[ siti nawar haris ]

Sunday, August 15, 2010

al kesah 23 tahun yg lalu laherlah seorg baby gurl yg comel la aku rase . ok . canilah . aku buat dalam point . mesti lagi senang korang nak bace pujipujian aku pada beliaw kan . hehe

  • namanya SITI NAWAR BT HARIS
  • suaminya FAEEZ kembangxkempis2 :D
  • baru 10 bulan berkawen . alhamdulillah .. sweet gile dorg neh . mcm kawan sekolah ! emm , mmg dorg dulu kawan sekelas pon actualy . haha
  • currently living in Yemen . both studyin there .
  • kenal akak melalui mr yummy . they both kawan gile kamceng dulu . but now since akk dah kawen , aku amek aleh tugas mr yummy . bijak kan ? haha
  • gile cool dia neh . sbb Yemen sejuk sajeee .. menci i !
  • lagi ? obses dgn PINK weh . sbb tu lah entry aku kali neh kaler pink . dedicated utk dia :)
  • merupakan consultant takbergaji aku . samesame bekeje same dgn hubby terkembang . eh . tercinta i meant . ngee
  • selalu tolong aku mcm2 . serious selalu .
  • good listener . good talker . good writer . good blogger . sbb tu aku salu kene perli . jarang na update blog :P
  • seorg yg gile kecik ! jeles lah cani [-(

actualy macam terlalu banyak dalam pale otak aku now . pasal dia . tapi taktaw nak expresskan in words . just one thing .

i am SO grateful that i met u kak . chayunk akak sgt ! :)


sumber [ patu aku editedit skek ah kan . hehe ]

aku takrase aku boleh upload gambar beliaw sebab abg faeez takberape izinkan .. see , sayang dia kat bini tu .. i know he loves her . i know he is the best thing for her . semoga bahagia ke akhir hayat :)


muchL♥ve


No comments: